Mijn Afrikaans avontuur

14 September is het dan zover!

Hallo allemaal en welkom op mijn reislog!

Bijna is het dan zover, ik ga op 14 September 2014 voor 3 maanden naar Afrika waarvan ik 2 maanden via de organisatie Projects Abroad als verpleegkundige vrijwilligerswerk ga verrichten in een gezondheidsinstelling in Nakuru.
Het is altijd een wens van mij geweest om als verpleegkundige iets te kunnen betekenen voor de gezondheidszorg in Afrika.

Na de 2 maanden vrijwilligerswerk ga ik 3 weken rondreizen vanaf Zambia, naar Malawi, naar Tanzania en eindig ik in Nairobi Kenia.
Ik ga rondreizen met de organisatie Nomad Adventure Tours in een overlandtruck.

Ik wil jullie via deze reisblog meenemen in mijn Afrikaans avontuur en mijn ervaringen en verhalen met jullie delen.
Vanaf nu zul je hier ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden en via de kaart weet je precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest.

Ik vind het erg spannend maar heb er ook veel zin in!
Ik hoop een geweldige en leerzame tijd tegemoet te gaan.

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Sanne

Ellen

Gaaf Sanne! Veel succes met die grote avontuur en dat je weer veilig terug mag komen met een heleboel gave ervaringen!! I will follow you.. X en vergeet niet vooral te genieten ;)

suus

je kan nu langzamerhand af gaan tellen, spannend! Ik ga je zeker volgen, super leuk! X