Mijn Afrikaans avontuur

Nog 1 nachtje, morgen is het zover!

Hoi allemaal,

Morgen is het dan zover, ik ga voor 3 maanden naar Afrika!
Na een week van laatste regeldingetjes, het nemen van afscheid van jullie en het trotseren van de spanning is het morgen dan zover.
Vandaag nog mijn tas inpakken, die ik ondertussen al 2 keer in en uit gepakt heb om het passend te maken;). Vandaag ervoor zorgen dat ik klaar ben om mijn grote avontuur aan te gaan.

Ik zit samen met een Duits meisje in een gastgezin in Nakuru en dat Duits meisje is vorige week al gearriveerd. Ben erg benieuwd hoe het daar gaat zijn.
Ik heb er zin in om nieuwe mensen te ontmoeten, maar ga jullie allemaal zeker ook missen.

Als ik in Afrika ben ga ik een Afrikaans telefoonnummer aanvragen. Het telefoonnummer zal ik op mijn reisblog plaatsen.
Ik ga tijdens mijn verblijf in Afrika mijn best doen om mijn ervaringen met jullie te delen via de blog. Ik zal proberen om mijn verhalen niet al te lang te maken;), zo uitwijdend als ik ben haha.

Ik wil jullie nogmaals bedanken voor de vele donaties. Ik neem het geld mee en zal de donaties daar goed besteden, jullie lezen op de blog terug op welke manier ik het besteed heb.

Tot blogs en tot over 3 maandjes om jullie alle verhalen persoonlijk te vertellen.
Liefs, Sanne

Reacties

Reacties

Roxy

wij gaan jou zekers te weten ook erg missen, maar ben erg benieuwd naar je avontuur! Succes lieve schat.. Ik volg zeker je blog xxx

Veerle

Heel veel plezier en geniet vab alles wat je mee gaat maken!! Xx

Dorien en Ludo

Enjoy!
Wij zien al uit naar jouw verhalen!
xxx

Laura

Heeeel veel plezier lieverd!! Geniet geniet geniet!!
Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Petra van Dijk

Nou lieverd, daar gaat 'ie dan, òp naar je avontuur in Afrika!! Peter en ik wensen je heel veel succes en vooral
ook veel plezier, geniet, want dit soort ervaringen maak je niet vaak mee in je leven!! Dag schat, we blijven je volgen hoor!!! xxx

marieke

Een goede vlucht en veel plezier! Ben benieuwd naar je eerste ervaringen!

Celine Eijsermans

Wat leuk om te lezen Sanne!! Heel veel plezier!! xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!